Just logged in..

To get some help from CF nerds with ATI graphics.

short version

I'm done with moving to new apartment and got my internet connection few days ago and I felt like playing some ET. Noticed that tzac has gone to 2.1 or something like that and I seem to have some fps lags with it (surely there is journals like this but ohwell, cba to search since I just logged in to ask this)..

Is there any specific cmds to set on the Catalyst control panel?

cheers,

song: http://www.youtube.com/watch?v=uFscWEkPGtk
Comments
37
Logged in just to comment in this journal.
updating the driver worked for me, also had problems before
for newest?
Parent
whaddup froxe
stupid lags, 125 goes randomly to 70-80 (tho can be when tzac takes a ss).
Parent
Logged in between LoL games
image: lulz
85hrs of LoL in 7 days?!?! there's only like 160 or so hours per week what a fucking machine :d
Parent
you can have LoL open and still not play idiot
Parent
it's possible, but i played :S
Parent
but who leaves a game open without playing?
Parent
I do, ET minimized
Parent
It's easy, whenever I'm done with a war, and I know I'm going to play another one

=> Q3E Minimizer => key combination => profit
Parent
but it's like keeping your dick hanging from your boxers just in case you'll need the toilet, so you don't need to whip it out when you get there. :D
Parent
problems with it?
Parent
it's pretty retarded yeah.
Parent
Mine says 135 hours in last 7 days xD

umad?
Parent
that + school + sleep, that's basically the whole week :|
Parent
nerd, your not true hastaf+froxe pupil :/

YOU WERE SUPPOSED TO REPLACE US BUT YOU WENT FOR LoL, we are both disappointed :<
Parent
cross fire shittest game ever :DDDDD
Parent
yes :D so easy tho
Parent
i havent played any ET since tzac 2.0 release and i wonder, if i find myself smashed at 5am and some equally or more smashed canadian fucks (lucron) ask me to play, can i handle the updating process or should i do it beforehand?
nah goes pretty fast

even a 6 year old would be able to install tzac

:)
Parent
wow a journal which is not about diablo III
amazing isn't it?
Parent
delete the pb folder
ty, helped a lil bit!: D
Parent
Back to top