JOkE

HellolZ.

I'm looking for a team since Europe
Russia 4live (c)
Russia JOkE
Russia jago
Poland s1LENT
Spain Gengis
Spain WeZor

backup:
Russia murDa
Finland clouver
has died after EC quali scandal.

So I'm

Anonymous Medic
Anonymous Rambo
Earth Good at comms
Anonymous Very active and stable
Anonymous Can be a whiner

Also I'd like to add, that I can play every day(except saturday at this week)20-23 cet.

PM me here or at #cs3r.et or #cdap

FLAME is also appreciated.
gn8.
Comments
94
gl ... Nice flags BTW xD
rly nice guy and he rly pwn...
u forgot Germany junky / Russia froSty / [flag=fuck] koleggah
this is supposed to be a funny Israel joke ?

what has Russiajoke 2 do with junky ?
if he didn't even know, who is that frosty guy
Parent
stupid comment.
Parent
u rly pwn men.. my respect!
your a joke :)
this is a joke?
was wondering how he did it :P always getting shot first but still doing three hs after that :PPP
Parent
wondering about that aswell :/
Parent
experience + talent pls, check on his lans btw
Parent
you think everyone who rapes you is a cheater, please! ngr please!
Parent
Quotealways getting shot first but still doing three hs after that :PPP


plz he was on the same team as me! Just speccing him during one of my many fullspawns...
Parent
skill, please ngr please!
Parent
u rly don't pwn men.. my respect!
good player, a bit too much rambo but ok :) he need a clan with a n4z1 leader so he can teach him how to revive/follow engis! :D <3
may compete OC 2nd/3rd division
sure, it's better than ec.
Parent
good luck
good luck guy :>
great player + high skilled only
#BeringenMijn
a little bit whiner but rambo owner + Damagehure for sure! xD
gl²u
cancer cancer
EC quali scandal

xD
GL Joke,
nice guy with decent aim,
get him (: !
gl joke :) hate russians but your ok!
u hate russians because?
Parent
because they are russians :D drinking wodka all the time and spit!
Parent
omg. Not all drink wodka, are russian mafia and and...
Parent
he's nice guy and rly skilled :<
GL
best aimer ive ever played with EVEN BETTER THAN sAtnj
speaking on vent
dmg machine
good luck!
he also had most dmg when he played with anti3
ur playing with me now so edit ur comment pls
Parent
hahah heb je er een fanboy bij ?
Parent
you did make a mistake xD
Parent
funnies
never lost a 3o3 versus him maybe because he plays with nub jago dont know dont care
"never"
we only played once against you xD
high ego low brain
Parent
lol i played multiple times(maybe not always full wars, i'm allready happy when you dont egoquit xd)
and dont call me lwo brain cuz it seems that you have holes in yours
Parent
multiple times?
i didnt play 3v3s for weeks or even months
Parent
did i say now or in the near past ?
Parent
screenshots or it never happened
Parent
never happend , happy now ?
Parent
nice nade on bio xD
Parent
i was PROROWSKI :S
Parent
nicklamer :)
Parent
i saw you connecting and changed my nick :D otherwise you would flame me
Parent
hahaha why are people so scared of me thats why bnobody wants to mix with me only cheaters play with me
Parent
you are an ego thats why xD
if you win then dont talk about it all the time:D
Parent
learned it from nick
Parent
3on3 is not the same like 6on6 anyway. in 6on6 joKe > u.
Parent
i never play 6o6 only mixes, tbh i think i have been with joke in a 6o6 clan last summer ask meth who was better
Parent
noone takes you to 6o6 mixes. hihiihihih
Parent
dunno why , maybe because of my ego
Parent
Austria jok3 from FaKy 3o3 clan? if yes, gl. If not fuck off wannabe
it's the wannabe :[
Parent
ta vu j'ai aggro les russes. :(
Parent
the other jok3 is wnb too :D :D :D
Parent
joke > jok3
Parent
joke > jok3
Parent
joke = jok3
Parent
who is this faking jok3 shit? there is only one real joke and he is from russia
Parent
gl jOke!
goood luck my friend. He isnt actually a rambo :)
your the one and only
Parent
SO u are a no lifer ?
gl joke. great aim
OMg arez you the son of eddie Irvine OMG
Parent
he's the papa !
Parent
gl true med+ imo
Back to top