guess!!!

Guess what's blue, small, expensive and i am holding it in my hand?
Comments
60
ipoooood
ipod is a cheap shit mp3 player
Parent
Pansemuckl's adress?
since when dildos are expensive?
Parent
since rice prises getting high !
Parent
you know, everything can be expensive
Parent
drugs ?
a snot?
a blue M&M that's gold on the inside ?
Viagra?
viagra isnt expensive
Parent
You know a lot about this! lol
Parent
ive been looking into your comment and didnt expect anything else
Parent
new phone?
ipod?

OH THE PRESSURE
IT'S KILLING ME
must be VIAGRA?
peacock shit?
a cold queers cock
a mobile phone obviously
Ur dick after running 3 hours in North Pole.
his dick is not expensive xD
Parent
your mum
EHM BANANA>??????/11
ur dick after fucking a schtroumpf! (but not expansive :/)
my fucking ticket for the Austria vs Croatia game.
fucking nice... have fun:)
Parent
i'd like to see Poland vs Croatia far more interesting!
Parent
image: blue01
congratulations
blow my brass
Parent
u took a picture of ur ''thing''(whatever it is :D), how precious!!!
Parent
<cbz`pulp> how u crashed our serv ?
<Wakizashiuk`ze> magic
<cbz`pulp> i call it the apogee of tard
<Wakizashiuk`ze> You whined at me first xD
<cbz`pulp> really ?
<Wakizashiuk`ze> off to play hf on your server.... when you reeboot it xD
<cbz`pulp> i got screenshot of u with ur guid on our serv
1<cbz`pulp> + those logs
<cbz`pulp> man are u meaning LOLOLOLOL ? by xD
<cbz`pulp> what about the last war
<Wakizashiuk`ze> what about it
<cbz`pulp> i just told u no whine or bb
<Wakizashiuk`ze> i dont whine lalal¬!
<cbz`pulp> ur a poor guy
<Wakizashiuk`ze> nah i got quite a bit of money actually
<cbz`pulp> really ?
<Wakizashiuk`ze> ya rly
<cbz`pulp> funny stuff man what about a crossfire post
<Wakizashiuk`ze> what about it? no avi no bust
<Wakizashiuk`ze> im innocent, was a name faker that did it
<cbz`pulp> yeah yeah

Wakizashiuk`ze is Wakizashi@85.17.156.123 * shroudBNC User
Wakizashiuk`ze on +#crossfire +#allstars.uk @#zero.e +#et.uk @#artline @#vaGgi +#onesoldier @#left4dead @#Wakizashiuk @#Pansy @#div.eu
Wakizashiuk`ze using *.quakenet.org QuakeNet IRC Server
Wakizashiuk`ze is authed as Wakizashi2
Wakizashiuk`ze End of /WHOIS list.
visa card

image: bgate_visa_01
israeli vista makes you steal money
Parent
rofl i didn't noticed that it was from israel!blame theodor imo :D
Parent
cuz its fun !!
Back to top