loading the shades



Violenceisbad eSports is back after a few months of inactivity !
We wanted to come back with a flash and after some days of searching, we came in contact with unisol from #prone, we talked a bit and we found we had mutual visions for the future.
So as from today, prone.et won’t be longer known as prone, but as the renewed vib.
Comments
277
kaiz :DDD <333
gl myth6s, oh moment busted already
gl andeh m8 , hope it works out for ya
hf heinzi :DDDD
IGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR













who ever you are
journal
ive seen some ridiculous teams there but that one takes the cake. :D
I'm inclined to agree with you, fellow bleach fan!
Parent
where you get them from? im stuck on 113 :\
Parent
gl silence & kaiz
neee das is sil!! net silent... man man ;)
Parent
oh nein du hast mich erwischt!
Parent
gl vibjes
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
gl silence
Quote...but this time better than ever
i lol'd irl
made my day
roflkowski
Parent
ich habe auch herzlichst gelacht
Parent
why are you laughing?
Parent
about them not about u
Parent
ich hab schon 2h qw gezockt!
Parent
ey man, geh sterben !
Parent
The next mgc which destroys his reputation.
Make sure that razette, unisol, myth6s and kIlla are banned from ESL and CB.
Parent
gl myth6s, oh moment busted already
gl unisoleet <3
gl FaTaL & jLn
isnt myth6s allready busted ? :O
Most ridiculous team ever!

razette: leader of vib = BUSTED!
unisol: member of vib = BUSTED!
myth6s: member of vib = BUSTED!

razette why are you acting like nothing has happened? You know(if not, cut yourself) that you have been busted and so are two of your team members.

Edit: [q]kIlla(at)violenceisbad(dot)net[/q]
Make that 4 busted cheaters.
where is unisol busted?
Parent
He was on the nC customers list.
Parent
oh, i didn't know that cod2 bot can be used in ET
Parent
isn't unisol the unisol/jLn that was busted while playing for elite on ettv like 1,5-2 years ago?
Parent
proof of what?
Parent
proof about he was haxing somewhere ?
Parent
ok np, gimme a sec to build a time machine so I can bring you back in time to show you that match where he hacked for elite in a pre-EC cup and where hundreds of ettv viewers saw it and posted on xfire, and to show you a statement from frozzen(iirc), okay?
Parent
oh they posted on xfire and frozzen posted his statement. NICE PROOF
Parent
on irc? learn how to read imo

and nvm, I've just seen you played with unisol, nuff said
Parent
So what if i played with him? I'm not saying hes not a haxor but just show me enough proof and i will shut up Cant u get it?
Parent
jLn/unisol admitted it back in the day where cheaters had the guts to admit that they cheated when they got busted. :-P
Parent
why he is not banned now then?
Parent
he has been banned, but that's like 2 1/2 years ago. :p
Parent
that's what i wanted to say, i know he cheated but wanna see proofs for his cheating now
Parent
Unfortunately, he wasn't.
Parent
on je supaboy al neki tazga se je preimenoval drugac je pa preh igral s pepperjam in alexl-am
Parent
fly ja. Sej to vem da je chetau samo tuki usi govorijo da cheta zdej proofa nima pa nobedn. Sej ne recem da ne hexa ker ma cudne muve samo lahko pa tut ne kaj ves.. brez proofov itak ni nic

: sej skoraj usi ki so bli u dispo igrajo z unima dvema xD
Parent
Quote by danL
isn't unisol the unisol/jLn that was busted while playing for elite on ettv like 1,5-2 years ago?


looks like a question to me, not a statement.
Parent
ye, and i asked him for proofs.. What's wrong there?

edit: su all, i won't fuckup that article. If u have smtn to tell send me a private msg
Parent
yes and?

it was never my intention to give a statement, unless you read my mind and found a wish to make a statement buried deep inside my subconsciousness?
Parent
im saying that it looks like you were asking a question. he just instantly replied with "proof" like you were accusing som1 :<
Parent
ok, sorry for being an agressive fuck, I'm in a pretty pissed mood now cos of stupid uni
Parent
lol np. sorry 2 hear ur pissed off :(
Parent
nice taking in 3 busted xiitors if not more
nice lineup gl
nice.it
GL, razette <3
funneh stuffs
GL rzu !!!!
vib = nC disguised?
2 weeks cuz fatal is in it...
`Nice jokes
Good luck Andeh and West...
Pot would be proud... :p
:D:D:D:D:D:D:D
is it a joke?
r u kidding?
gl vib & hf myth6s & manKz <3!!
andeh west, why are you playing with 4 hackers lol? :D
OH, THE IRONY
Parent
according to Anonymous crew vae.nv was not the cleanest clan around
Parent
according to India my intelligence, you're a retard
nobody from vae cheated in a clanwar - crew played on a pub with hacks and got unlucky, too bad for him
Parent
I wasnt talking about crew now
n/c about my retardation since Im not in mood to start "you're retard" 'no, you are' "sure! you are" - conversation :l
Parent
thought the same :x
Parent
hf w3st :o)
gl Andeh + w3st o/ (w3st hope your clan lasts more then 2 weeks this time :P <3)
gL w3st, you'll need it. ;{
made my day
more nonames plz
xDDDDD more WHINE PLSSSSS
LOLOLIPWNYOONOOBOMGFLAMEHAXWTFBBOMFGDIE
Parent
no more fps abuse for you

sad panda :'<?
Parent
danYY = hase

2ez
Parent
fatal is the only one who is skilled there

wtf are the other guys
nice move andeh...
gl unisol & kaiz xD!
haha yeah journal atleast, totally not important. :
need vib.fuzz behind space :[
Bra lücke till West!
as usual for ET let the cheaters play! :D
nicht alle :<
Parent
jo aber das is dat volle h4x0r team
Parent
as usual for ET let flame begin!:o
bc of a reason?
Parent
and so it continues,

...because,

it has already begun..( )
Parent
it's not always flame tbh, it's just when cheaters are allowed to play, they're not welcome are they? x] but hey, what do you know about cheaters..pfft
Parent
Flame.. Define flame. When a team which once housed a very respected and impressive squad lower themselves to giving stuff away to a team with several proven cheaters, I don't think it counts as 'flaming' anymore.
In fact, it's more of an obligation to speak your mind and not let teams get away with moves like this.
Parent
gl fatal, mythös . nice team :-I) pwn some shit!
GL fatal :) good luck mate ^^ :P and unisol suprised but =D
gl silence :)
danny! danny danny!!!!!!!!!!

gl w3st;)
n1 making a team with nc customers.
gl uni & kaiz
shitty, ofc, MORE WHINE PLS GUYS!!
gl unisol
sorry but mankz is a cheater
he's not the only one though
Parent
gl unisol and w3st

but nice haxer team rly :)
GL BRITS !!!11
myth6s & heinzi are back :D
omg, who is haxor!?:o
unisol omg pls ...
i had a good laugh
Goodluck myth6s and Fatal ;)
okay..hmm...

ill just say gl
myth6s xiiter
max. med skilled
owned them very hard!!!!!

ah and btw. mankz=heinZi!!!!11
gl kaiZ =)
lol gl s1lence
like fatal is back for 3 months w/e already had 8 teams oresomething! Keutels overdwars
Adam "FaTaL" Frankcom Goodluck mate*
z0mg! LOLOLOloLYOYoylyolyolylyylolololLOLY!113124124214one4onenowVAE
gl fatal and w3st! :DDD
There is not one player who is skilled and legit in that team?
Andeh, w3st, FaTaL are clean but not skilled.
Silence (highskill in one month), unisol, myth, etc are not legit :S

Plus how many teams is it now fatal? empire, sublime, prone, overload, solarise, iL, oF, unknown, etc and now vib? All in the space of what .. 2 months? That's ridiculous..

This clan has all the ingredients of a ..

image: failye1
hahhahahaa i lold
Parent
ye its true im so not skilled but as long as people like you follow everything i do in et and know the dates and the number of clans i have played in sinse i come back to this game that makes me happy. love me or hate me its still an obsession. who are you btw ?

nn
Parent
hi , who are you? i dont know you !

#TEAMDND !!!!!!!!!!!!!
Parent
rezon getting emo cmon be nice
Parent
hase's team quit overload "because of two other cheaters in the other team" ;p
Parent
no hax just tax
LoL w3st and FaTaL, what mess have you got yourselves into? :D
cant agree more
Parent
Michael "silence" Fex

I wish I was born with that name xD
gl w3st but wtf?
:DDDDDDDDDDD
ok...

GL
3 of u will get busted for the 2nd time and 1 for the first time :O
gl
well uni and mythos are allready busted :o just wating for the others
Parent
mankz = heinZi = busted :>

add it pLz
Parent
rofl dann cheatet ja fast jeder xD
Parent
^2 nicht cheater sind schon geleaved nur noch FaTaL übrig

:DDDDD
Parent
GOOD LUCK, !!!!!!!!!!!!!!!!
guess vib made a misstake :)
hahahahhahaha
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Andeh and w3st left cause the community wanted it that way... but we still do got players left.. we wont fold today.. maybe tomorrow..
Well I have to congratulate you by getting the biggest support ever!
LooL

dit team find ick dufte xD!
gl guys nice lineup :)

<3 myth6s
gl andy matey :D
nice cheater lineup you got there ;)
you need junky
to all the whiners!
image: untitled2pk3
© OVERKILL
Remember if you use the neXus to remove the spam script!
gl fatal, pity for your cheating friends :<
gl w3st m8
why the hell did vib take them?
they won't have to pay for lans!
Parent
http://img236.imageshack.us/img236/5994/20070517232953supplyke6.jpg

Atleast my team doesn't have players who are busted several times, had namechanges and players who got skilled in a couple of months :p
Parent
w/o tax. and we set a time over 10min. so i think no comment
Parent
u set 13minutes snd we done it in 9:30 or smth
Parent
Who needs tactics on Supplydepot? lol
Parent
n1 using our tag retards
Parent
:************(
Parent
evryone <3 it so :<
Parent
i hope we can qualify for CPC3

lets see ;)

omg myth6s will hack @ LAN !1

bb
CPC3 is supposed to be somewhere in autumn.. so he has a few months to get LAN hax!
Folded yet?
another team that takes a nice clantag into dirt...

r.i.p

vib,pstarz,octense and so on...
sfto sind die nächsten!!!!
Parent
das glaube ich nicht :)
Parent
da hat noor schon ganze arbeit geleistet! :)
Parent
ich hab dich auch lieb hannes <3 :D
Parent
wo er recht hatt ...
Parent
omg :(
unexpexted
More cheaters in one team plz. And I don't really understand why the vib managment took this squad ;O Are they used to have a cheater team as squad, mhh maybe?!
It's a joke!
Quote by Andehi dont play with hackers and have left - sry for not being an xfire geek/whore
how long they been playing for :O?
never seen silence nor mankz before
and myth6s played with the 2 hackers in that 3v3 team, i forgot the name tho :<
myth6s was the only one who didnt get banned due to lack of proos ;<
husos clan !!!!
Parent
yeh thats the one
what was the nicks of the cheaters?
Parent
hmm xCess, NRGTenzu and an myth6s

busted : http://www.crossfire.nu/?x=forum&mode=item&id=2063

hf :)
Parent
manKz is a random 2007er highskiller.
There are rumours that mankz = heinzi / xCess who already got busted more than just once... and i'm quite sure the rumours are true.
Parent
gL FaTaL, sil, manKz, uni and myth6s :)

care about this kids here ..
hi Germany hase Netherlands danYY
Parent
what ? are u retarded ? iam hAse not any dany wnbe ..
Parent
LOLOLOLOLOLOLOL

SORRY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Parent
Do you really believe what you are saying now?? plz get a life
Parent
n1 faking sheep's profile

GET A LIFE
Parent
hehe dont trust him .. he is a kid :)
Parent
now violence IS BAD
i know, team-violence sucks!
Parent
(22:10:51) (vib|dany) hey noob
(22:10:58) (vib|dany) #vib and show me that iam hase
(22:14:14) (vib|dany) ReZoN
(22:14:15) (vib|dany) ReZoN
(22:19:36) —› join: (vib|dany:#3on3.et) (v1bdany@dannypro.users.quakenet.org)
(22:20:08) —› part: (vib|dany:#3on3.et) (v1bdany@dannypro.users.quakenet.org)
(22:21:13) —› nick: (vib|dany) is now known as (viboff^dany

najs!
u post a log about my irc :) pro gaming nap :)

and who iam now ?? senji ? urtier ? night ? :D

haha
Parent
you are hase the guy who is banned at clanbase for 1 year !
and you are dannY

you will see i will bust you in 1 week
Parent
try to bust a guy who isnt me and i dont know :) hF kiddy :D and #getskill free op 4 u
Parent
if you are not danYY who is he ? some random guy who is playing et for 1 day ? come on

and #getskill ? we were in same clan for 1/2 year !but then you got busted

you can join #getskill fuctard naci
Parent
how should i now who he is ?? are u stupid ?? iam talking sometimes with my old m8s but not with him because i dont know him ....

u are only whining because they are playing together with a nice line up and u are still cless maybe :DDD

iam not activ in et so try to bust me for nothing :D or try to bust players who i shouldnt know ..
Parent
i am not cLeSS ! :D

and i will bust you , you will see.
Parent
hahaa

busted w8 15 min
Parent
die welt besteht nicht nur aus so dummen stücken scheiße wie du. next time gl bei neuer identität erstellen
Parent
ok bust me :) hehe hf
nice reply skills
Parent
du häßliches lowkind :D
Parent
du bist so low alle die ich geflamed habe wurden bisjetzt gebusted haha
Parent
cant wait :D hase tbh you are a bad cheater and a bad liar good job
hase getting owned by inet, haha noob
danny is hase unless the scrims i played with them he sounded the exact same and people named him as hase with an ingame name as danny nice 1
manKz = heinZi = xCess
myth6s is the proof...if its usefull..qry@irc
Parent
can you stfu fking prick K :XD
like i care :DDDD busted cheater 2x su


ignore
good lord... i saw many teams ins the scene who put the name of some legendary oldschool squad down like hell....

but wtf is that? thx for entertaining me scene :)
and btw - WHO THE FUCK is manKz?

Did he win the "NoName -Award 2oo7" - and thatswhy "vib" took him?

holy christ...
he is heinZi/xCess etc.

he is expirienced in hacking for more than one year!

btw u played 4 fourvisions?!?
Parent
meinst du mich ?

omg tony spiel jetzt ned den obercoolen, du weißt genau dass ich kurz bei euch gespielt hab,.. um gottes willen
Parent
warste auf droge als du das geschrieben hast?
manKz is heinZi der hacker
du hast ne woche getrialt und nicht einen offi gespielt, is schon gewagt, das in seine history aufzunehmen, nicht?

und nu bleib ma locker, hab dir doch nix getan ;)
Parent
ich weiß ned, aber glaubst du jetzt im ernst, dass nD so gut is,dass man aufpassen muss obs in die history kommt oder nicht?

du warst noch nie der "pro-wannabe", also bleib bitte der coole typ der du warst und stapel dich und dein team ned so peinlich in die höhe!

danke -.-
Back to top