SNOW?

The weather is going totally CRAZY in Belgium here!
There lays 3cm of snow and it's still snowing, and it will continue.

yes it's true, snow in belgium before christmas.

TALKIN' 'BOUT GLOBAL WARMIN'?????

image: Global_Warming
Comments
88
No small in malta since the ice age
haha what the fuck did i type?? :DDDDDD

*Snow
Parent
In Germany it snows yesterday a bit but on Sunday it will be totally disaster of snow...
snowing pretty hard now in bavaria aswell :)
In Denmark we got more then 50cm of snow...
image: image030z

Snow here as well :D
Young Men's Shop o/
Parent
HA! now I see what are you doin' in nederlands
Parent
Wonderful photo!
Parent
nearly no snow here
-11 here :[
Don't tell me you life there.
Parent
in that city yes, not in a road of freeway! =D
Parent
haha =D, ok :)
Parent
its life on tv!
Parent
No snow but -5 ° :D
what are u for fucking santa claus
snow & -24°c
image: snow1i

Much more snow at the moment, -10C and still falling :<.
is there normally snow at christmas in your location? i mean are you used to black christmas or snowy?
Parent
Last few years - wet&black and like +10C. There only 2-4 weeks with real winter here nowadays, usually 1-2 weeks in late November and 1-2 weeks in February. I bet it will be wet&black in a 5-6 days... When I was younger we had snow almost through the whole winter :<.
Parent
Indeed. I also remember those times when there was snow everywhere from like november until at least february/march when i was 10 years younger. Now..the last few christmas we havent had snow, max. a little bit, and it was really warm for winter.. So its changed a lot in those 10 years when i think about it
Parent
So you noticed that even in Germany :0. Indeed, 10 years ago we had freezy&snowy winter and hot&dry summer, now it's like we have only two seasons all the time - spring and autumn... Man I miss those times! :<
Parent
Yeah i remember the time going to the first classes of school and we had like 50cm-1m snow, even school was closed, and we almost couldnt get out of the house as there were masses of snow in front of the door :D That was fun, every morning we had to put the snow away and stuff, you know what I mean :P

And I even live in bavaria, 2 hours to the alpes.
Nowadays i cant recall any of the recent years where we had 50 cm snow..times change
Parent
Of course I know what do you mean :D. I remember the winter when I was a kid, we almost had to dig a tunnels to leave the house :D.

Nostalgia :<.
Parent
real polish village, awesome :DDD
Parent
Not really.
Parent
Welcome back to 1960.
Parent
poor ghetto
Parent
fuck you bitch
Parent
3rd world living illiterate
Parent
image: _46763437_img_2687

only rain here :(
OMG, every British city/town is the same :D.
Parent
i tought that was cork xD
Parent
every polish town is different!
Parent
to be honest, those are just stupid prejudices, I was living in London for like half a year and the weather wasn't much different from the German & Polish weather I am used to : p
Parent
I wasn't talking about the weather :<. The streets, shops are almost the same everywhere, of course there are differences between big cities and small towns. I've been living in UK as well.
Parent
oh yeah that's true, the cities are all very similar ; )
Parent
WAAAAAAAAAAAAAAY snow here!
Parent
Same here, haha :D
Parent
low+ lucker hax omfg
Parent
punishment of god
Parent
-20°C here :<

Otherwise fine but face tends to freeze outside, and I don't have any facial clothing.
no snow in hamburg
omg snow -,-
almost 50cm there?

[img|left]http://ilmatieteenlaitos.fi/img/saa/Lumikartta.gif[/img]
Parent
Schnee ist ein Hurensohn!
When is this summer coming again :|
snow here aswell.
snowing here tooo
Snow.. even in Belgium! :D
poor bear
snow is nice but summer is best :) i think..
No snow in here :p. Its about -6°C.
Its
snowing in HOLLLLAND



Omgggygossh
image: bf1ax0imjlpr6fnjk
image: bf1ax5pibzu2hn2sw

-4 C° :<
picture 1 is railgun im sure!: D
Parent
just kicked some ass in a snowball fight with my cousins, the little one fled in terror
HOW BOUT U PICK SOMEONE YOUR OWN SIZE & AGE????????
Parent
yesteday i bet snow becouse it dont think
fuck dumfries is pish, everwhere seems to have snow apart from here -.- =(
we got like 10cm here, waiting for new one :D
i want snow!!! >.< fuckin rain only here
polarbear is gonna die :<<
i want snow snow snow!! 30cm of snow!!
I don't like snow : <
-17 here in day time and shit loads of snow.
OMG 3 CM ITS LAIK APOCALYPSE
3cm omggggggggggggg
around 70/80 cms here:D
<3 snow
Quote by quote
There lays 3cm of snow and it's still snowing, and it will continue.

lol we got 10cm izi :D and -19*C
please it snowed like 3 feet here and it was -51 here on saturday night :DDD
Give it back
warm summer in Russia:
image: 060121-091

my pet:
image: aaff2aba4209
-18 here. Snowed like 5 cm
let it snow let it snow let it snow
Back to top